Kontakt os

Vores kundeservice foregår via e-mail og har åbent hver dag. Der er dog længere svartider over weekender og helligdage. Vi bestræber os på at svare på hver meddelelse inden for 48 timer.

Kontakt vores kundeservice ved at skrive en e-mail til kundeservice@bellabon.dk.

Kontakt os venligst via e-mail og ikke f.eks. en besked på Facebook. Vi holder ikke lige så meget øje med vores Facebook-beskeder, som vi gør med vores e-mail indbakke.


MEDDELELSE. Grundet travl periode kan der desværre i øjeblikket opleves en længere svartid på kundehenvendelser end normalt. Vi beklager ulejligheden. Vi arbejder hårdt på at kunne behandle din forespørgsel hurtigst mulig. Tak for din tålmodighed.

Jeg har ikke modtaget min ordre. Hvad gør jeg?

Tjek, at din ordre er gennemført på hjemmesiden ved at tjekke din mail. Vi sender altid en ordrebekræftelse til dig så snart at vi har modtaget din ordre. For at spore din forsendelse skal du indtaste sporingskoden for din ordre på:
http://fulfillmen.trackingmore.com/
Vores normale leveringstid er 15-20 hverdage. Hvis det er mere end 20 hverdage siden at du placerede din ordre, og du stadig ikke har modtaget den, beder vi dig venligst om at kontakte vores kundeservice på kundeservice@bellabon.dk .
Hvis du valgte Klarna som betalingsmetode, kan du aftale en ny forfaldsdato for din regning ved at kontakte Klarnas kundeservice. Alle betalingsrelaterede spørgsmål skal håndteres direkte med Klarna.
Du kan kontakte Klarna enten via deres chat funktion på hjemmesiden på www.klarna.com.dk eller på telefon: 69 91 88 81.